Nasza misja i wartości
Otoczenie, w którym żyjemy podlega ciągłym zmianom. Przyczyniają się do tego nie tylko zmieniające się relacje społeczno-gospodarcze, ale także zmiany przepisów prawa oraz ich wykładnia.
"Kompensata" Sp. z o.o. zdobyła uznanie za wysoki poziom świadczonych usług, a także bardzo dobre zrozumienie oczekiwań Klientów, wyrażone poprzez zaangażowanie w ich sprawy, kreatywne podejście, terminowość i dokładność.
Wysoko oceniania jest również skuteczność Spółki oraz fakt, że proponowane rozwiązania dostarczają usług o jakości niezbędnej do osiągnięcia założonych przez Klienta celów.
Zaufanie Klientów to zobowiązanie
- Zobowiązanie to realizujemy poprzez dostarczanie szybkich rozwiązań, które pozwolą naszym Klientom uzyskać satysfakcjonujące odszkodowanie.
- Traktujemy wszystkich tak jak sami chcemy być traktowani.
- Zapewniamy otwarty dostęp do precyzyjnej i dostarczanej na czas informacji.
- Budujemy zaufanie przez transparentność.
Minimalizacja ryzyka
- Wyznaczanie nowych standardów świadczonych usług to konieczność pozwalająca sprostać wysokim wymaganiom naszych Klientów bez narażania ich na ryzyko braku staranności.
- Eksperci Spółki pracują wspólnie z Klientami jako ich partnerzy i zaufani doradcy. Dokonują oni analizy i oceny czynników wpływających na wysokość odszkodowania, a także wykorzystują swoją wiedzę i doświadczenie by projektować rozwiązania minimalizujące ryzyko i maksymalizujące odszkodowanie.
Transparentność kosztów
- Przez wzgląd na szacunek dla Klientów i zaufanie, którym nas obdarzają, wszystkie podejmowane kroki są jawne dla Klienta. Pomimo dużego zaangażowania czasu oraz innych zasobów, Klienci nie są obciążani naszymi kosztami.
- Wyłącznie przejrzystość naszej strategii i modelu wynagradzania pozwala na zbudowanie relacji opartej na szacunku i wzajemnym poszanowaniu stron.
- Przyjęty przez nas sposób wynagrodzenia - prowizja od sukcesu - umożliwia uwolnienie Klienta od kosztów naszej pracy.
Profesjonalizm
- Każde działanie przez nas podjęte poprzedzone jest zebraniem niezbędnych informacji natury technicznej i prawnej, umożliwiając nam właściwą reprezentację Klienta.
- Zapewnienie dostępu do wiedzy osób posiadających odpowiednie uprawnienia zawodowe z zakresu prawa oraz budownictwa pozwala na uzyskanie odszkodowania w należytej wysokości - w sposób rzeczowy i konkretny odpierając zarzuty zakładu górniczego.